لباس خواب زنانه ترک خرید آنلاین (جذاب ترین مدل 2023 - اورجینال) 😍😍

لباس خواب زنانه

امروزه خرید لباس خواب مناسب از شیرین ترین دغدغه های هر زن و مردی می تواند باشد. این روز ها به قدری اهمیت داشتن یک استایل بالا رفته است که می توانید تنوع را در لباس های خواب هم مشاهده کنید.

البته باید بگوییم که داشتن یک استایل مناسب و شیک در منزل هم بسیار مهم تر می باشد و از نظر روانشناسی هم در روحیه افراد تاثیر گذار می باشد. پس زمانی که بحث از استایل شیک به میان بیاید تنها به لباس های خارج از منزل نباید فکر کرد. ما با گردآوری بهترین لباس های خواب زنانه در فروشگاه اینترنتی ترک برند سعی کرده ایم تا شما عزیزان بهترین خرید ها را داشته باشید.

برای در خواست اندازه گیری و عکس غیر ژورنالی می توانید در واتس آپ به شماره 09372824340 پیام بدید.

مرتب سازی بر اساس:

چند دلیل مهم برای خرید لباس خواب زنانه

دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید لباس خواب شیک و خوب بخریم در ادامه چند دلیل مهم برای خرید لباس خواب زنانه را می توانید مشاهده کنید:

  • لباس خواب زنانه خوب باعث راحتی بیشتر موقع خوابیدن می شود.
  • بهبود کیفیت خواب (پوشیدن لباس مناسب برای خواب، کیفیت خواب را بهتر می‌کند.)
  • لباس خواب جنس خوب، باعث حفظ حرارت بدن شما موقع خواب می شود.
  • راحتی خواب به دلیل پوشش مناسب بدن خانوم ها، از دلایل دیگر خرید لباس خواب است.
  • افزایش اعتماد به نفس، پوشیدن لباس زیبای خواب زنانه، اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد.
  • رعایت بهداشت، لباس مخصوص خواب به رعایت بهداشت کمک می‌کند.
  • تجدید انرژی - لباس راحت خواب باعث تجدید انرژی بعد از خواب می‌شود.

بنابراین خرید لباس خواب شیک زنانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مزایای خرید لباس خواب زنانه ترک از سایت ترک برند

  • تضمین اورجینال بودن تمامی لباس خواب های زنانه ترک موجود در سایت.
  • با خیال راحت خرید کنید، لباس خواب زنانه ترکی موجود در سایت از بهترین برند های ترکیه است. 
  • با توجه به محدودیت گذاشتن عکس لباس خواب زنانه تن مانکن بدون سانسور  در سایت، شما مشتریان عزیز می توانید قبل از خرید در واتس آپ درخواست عکس محصولات را داشته باشید.
  • قبل از خرید لباس خواب می توانید در واتس آپ درخواست عکس غیر ژورنالی محصولات را داشته باشید.
  • قبل از خرید لباس خواب زنانه از سایت، می توانید از تمامی قسمت های محصول مورد نظر سایز درخواست کنید.
  • هر گونه سوالی در مورد جنس و بسته بندی و ... داشتید می توانید از طریق شماره واتس آپ بپرسید.
  • قیمت لباس خواب زنانه ترک، در سایت ترک برند حتی در بیشتر مواقع (به دلیل خرید تعداد بالا) از قیمت های داخل فروشگاه های ترکیه نیز پایین تر است.
  • تمامی محصولات به صورت بسته بندی اورجینال و تضمینی برای مشتری ارسال می شود.

یکی از مهمترین خریدهای خانم‌ها خرید لباس خواب زنانه است. که ساعت‌های زیادی را صرف می‌‌ کنند تا لباسی متناسب با سلیقه خود بگیرند. ساعت‌های زیادی را در بازار ممکن است بگذرانند که باعث خستگی آن‌ ها می شود. 

خرید اینترنتی لباس خواب زنانه

امروزه با در اختیار داشتن گوشی هوشمند و اینترنت پر سرعت دیگر نیازی نیست ساعت ها در بازار زیر گرما خورشید یا سرما بیرون باشید. فقط کافیست مدل مورد نظرتان را سرچ کنید تا انواع آن برای شما بالا بیاید. 

حال سوالی اصلی اینجاست ؟! کدام برند دارای کیفیت خوب و اجناس بروزی است!! قیمت خوبی را به ما می‌ دهد. یکی از نگرانی همیشگی که من در خرید اینترنتی دارم این است که نکند کیفیت اصلی نباشد!! یا اینکه سایز من نشود ؟! 

خب باید بگوییم راه حل را برای شما یافتیم. با آنلاین شاپ ترک برند نگرانی دیگر معنا ندارد. کیفیت کار را به صورت صد در صد ۱۰۰٪ تضمین می کنند. اگر قصد خرید لباس خواب زنانه را دارید باید متذکر شویم، ترک برند فقط در یک روز کاری سفارش شما را با پست و یا تیپاکس ارسال می کند و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل می گیرید.

البته شما هر لباس خوابی را انتخاب کنید می توانید با پشتیبان‌ها از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، واتساپ و (اینستاگرام لباس ترکیه) ارتباط بگیرد تا عکس را به صورت زنده و بدون ادیت خاصی برایتان ارسال کنند تا از رنگ و کیفیت کار اطمینان حاصل کنید. 

چرا باید لباس خواب ترکیه ای زنانه بپوشیم؟

همانطور که می دانیم صنعت پوشاک ترکیه در دنیا جزو برترین ها است، از دلایلی که پبشنهاد می شود برای خرید لباس خواب زنانه برند های خوب ترکیه‌ای را انتخاب کنید در زیر اشاره می شود:

  • جنس لباس خواب برند ترکیه ای خوب، از پنبه، ویسکوز یا ابریشم طبیعی است برای همین بسیار نرم و راحت هستند.
  • لباس خواب های ترک تنوع بالایی دارد موقع خرید از مدل‌های کلاسیک و ساده را انتخاب کنید تا بتوانید مدت طولانی از آن استفاده کنید.
  • در اکثر برند های ترکیه ای سایز بندی استاندارد لباس خواب ها رعایت می شود و برای هر بدنی سایز مناسب تولید می شود و شما می توانید سایز واقعی بدنتان خریداری کنید.
  • توع رنگ بندی لباس خواب های زنانه برند ترک شما سعی کنید ترجیحاً رنگ‌های ملایم و روشن مانند صورتی، آبی یا سبز را انتخاب کنید.
  • دقت دوخت و کیفیت پارچه لباس خواب برندهای معروف ترک عالی هستند.
  • تنوع طرح لباس خواب های زنانه برند ترک زیاد است، لباس‌هایی با طرح‌های زیبا مانند گل و بوته یا پرنده برای خواب جذاب‌تر هستند.
  • برند های معتبر ترکیه اکثرا لباس خواب های بسیار راحت هستند و پیشنهاد می شود از خرید لباس‌های تنگ بپرهیزید.
  • با توجه به کیفیت عالی پارچه های ترک، لباس خواب های زنانه قابلیت شستشوی آسان هستند.

قیمت لباس خواب زنانه 

لباس های خواب دارای رنگ بندی و مدل های فراوانی هستند. که بسته به انتخاب شما قیمت و هزینه آن متفاوت است. شما می توانید یک لباس خواب زنانه ارزان را خریداری نمایید یا قصد خرید لباس خواب زنانه لاکچری میلیونی را دارید . 

اکثریت خانم‌ها می خواهند یک لباس خواب شیک و کیفیت مناسب البته با قیمت معقول و رقابتی حرید کنند، ما به شما پیشنهاد می کنیم قیمت لباس خواب زنانه ترک موجود در سایت را با هر فروشگاهی که دلتان خواست مقایسه کنید قیمت های ترک برند تضمینی است با خیال راحت خرید کنید. پشتیبانی بی نظیر این تیم را امتحان کنید. تمام محصولات ما چه لباس های خواب و مابقی لباس ها دارای تضمین ۱۰۰ ٪ کیفیت و اورجینال هستند. از آنجایی که واسطه گری را در ترک برند حذف کردیم. دلالی وجود ندارد شما لباس را با قیمت بسیار پایین‌تر از بازار می توانید دریافت کنید. 

توضیح در مورد عکس لباس خواب زنانه ترک در سایت ترک برند

ما دوست داریم تمام محصولات با عکس های متنوع و تنخورهای فوق‌العاده عالی را در سایت بارگزاری کنیم تا شما با توجه به عکس لباس خواب زنانه تن مانکن ها، نوع تن خوری را در بدن مانکن زنده مشاهده کنید ولی با توجه به قوانین جمهوری اسلامی ایران مجبور هستیم با سانسور و حالت پوشیده، همان حالتی که الان در سایت مشاهده می کنید قرار دهیم ولی شما مشتریان عزیز می توانید در پیشتیبانی واتس آپ یا تلگرام به شماره 09372824340 پیام بدهید و در خواست عکس بدون سانسور را داشته باشید تا پس از مشاهده تن خوری لباس های خواب زنانه، با خیال راحت خرید کنید. 

روش خرید لباس خواب زنانه از سایت

قیمت همه لباس‌ها در سایت ذکر شده است. برای مشاهده لباس خواب زنانه به وب سایت ترک برند بروید، روی لباس راحتی زنانه کلیک کنید و در آخر گزینه لباس خواب زنانه را انتخاب کنید. در این قسمت شما صفحه ای از لباس خواب های زنانه متنوع در طرح و رنگ بندی های متفاوت را می توانید مشاهده کنید با انتحاب مدل انتخابی و سایز مورد نظر افزودن به سبد خرید را بزنید و ثبت سفارش نهایی را انجام دهید تا پس از ثبت آدرس و مشخصات به درگاه بانک منتقل شوید.

بهترين برند لباس خواب زنانه تركيه

ترکیه مهد بهترین برند های پوشاک دنیا و خاورمیانه است و بهترین تولید کننده لباس خواب زنانه در ترکیه می باشد. شما می توانید چندین مدل از لباس خواب های زنانه برندهایی مانند VICTORIYA ویکتوریا، براک Berrak ، اوزکان Ozkan و...  را مشاهده و خرید نماید. برند براک جرو برندهای کیفیت عالی با تنوع مدل های زیاد می باشد که تنوع قیمتی خوبی دارد. لباس های خواب بلند و کوتاه به صورت حتی تاپ و شلوارک را در این صفحه موجود داریم. البته کد زیبای  22292 Ozkan یک طرح بی نظیر و عروسکی به حساب می آید. علاوه بر برندهای گفته شده انواع برند ترکیه ای دیگری در سایت قابل مشاهده می باشد. 

سایز لباس خواب زنانه ترک

لباس خواب هم مانند اکثر لباس های دیگر دارای سایزبندی خاصی است. از آنجایی که این لباس برای خواب می باشد باید شما راحتی را احساس کنید به همین دلیل جدولی را در نظر گرفته ایم و در آن جزییات سایزهای مختلف را برای شما گفته ایم، تا شما انتخاب خوبی را داشته باشید. 

لباس ها در سایزهای مدیوم و لارج و ایکس لارج اکثرا توزیع می شوند. البته اگر دوباره اطمینان ندارید کافیست با پشتبان های ما ارتباط بگیرید و سایز دقیق تر لباس خواب زنانه را برایتان متر کنند تا اطمینان حاصل کنید. البته این مورد را فقط در سایت ترک برند مشاهده می کنید و آنلاین شاپ های دیگر به این ظرافت کار نمی کنند. 

4XL

3XL

XXL

XL

L

M

S

XS

XXS

سایزها

48

46

44

42

40

38

36

34

32

40

39

38

37

36

35

34

33

32

بلندا (قد)

114

108

102

96

92

88

84

80

76

دور سینه

98

92

86

80

76

72

68

64

60

دور کمر

 


4XL

3XL

XXL

XL

L

M

S

XS

XXS

سایزها

48

46

44

42

40

38

36

34

32

98

92

86

8

76

72

68

64

60

دور کمر

124

118

112

106

102

98

94

90

86

دور سینه

 

 

 

3XL

XXL

XL

L

 

سایزها

50

48

46

44

42

40

124

118

112

106

102

98

قفسه سینه

108

102

96

90

86

82

دور کمر


لذت یک خواب آسوده را با لباس خواب زنانه ترک برند تجربه کنید 

شب‌ها اگر بخواهید لذت یک خواب راحتی را داشته باشید؛ باید لباس مناسب و لطیفی را انتخاب کنید. برای خرید لباس خواب زنانه باید به شخصیت و نوع پوشش خود توجه کنید. اگر فرد متاهلی هستید علاوه بر علایق و سلیقه خود باید به همسرتان هم توجه کنید. لباس خواب در وب سایت ترک برند دارای تنوع زیادی است. از مدلهای گیپوری، تاپ شلوارک تا سه تکیه در سایت ما موجود است. 

ویژگی‌های لباس خواب زنانه ترک 

خیلی از افراد فکر می کنند که لباس خواب فقط مخصوص خانم‌های متاهل است!!! باید بگوییم سخت در اشتباه هستید. حتی کودکان و نوجوانان هم لباس خواب مخصوص به خود را دارند. اما با این حال ست‌های لباس خواب زنانه اکثرا برای بانوان متاهل است.

این لباس‌ها دارای ویژگی های متنوعی از جمله: 

معمولا ست لباس خواب زنانه از جنس ساتن و با گیپور تزئیناتی شده است. ضمن اینکه ست لباس خواب به صورت چند تکه می باشد. طوری طراحی شده اند که برش سینه را جذاب و زیبا می کنند. اکثر این لباس های در رنگ‌های خاص مانند مشکی، قرمز، جیگری، سبز یشمی، سورمه ای و... تولید می شوند. 

چند نکته برای خرید لباس خواب زنانه

انتخاب لباس خواب مناسب از اهمیت بالایی برای یک خواب آسوده و راحت برخودار است. چند نکته مهم را در اینجا بازگو می‌ کنیم. رنگ لباس خواب بسیار مهم است. سعی کنید همیشه رنگ‌ های تیره بر تن نپوشید. چرا که رنگ‌های روشن باعث آرامش بیشتر و خواب راحت تری می شوند. اگر لباس خواب تنگی بپوشید به پوستتان اجازه تنفس نمی دهد و باعث ناراحتی در هنگام خواب می شود. اگر لباستان آنقدر تنگ است که ردش روی بدنتان می افتند اصلا انتخاب درستی نکردید. برای انتخاب درست تر به قسمت جدول سایز بندی ما مراجعه کنید. 

الیاف لباس خواب باید راحت باشد و اجازه تنفس به پوستتان را بدهد. بعضی جنس‌های لباس ممکن است حساسیت پوستی و خارش را برای شما داشته باشند. فروشگاه اینترنتی ترک برند یکی از برترین آنلاین شاپ ها در سطح کشور می باشد که لباس راحتی زنانه را در برندهای مطرح ترکیه ای وارد کشور می کند. با خیال آسوده به وب سایت ما بیایید. 

علاوه بر نکته های گفته شده باید لباس خواب طراحی مناسب و دوخت تمیزی را داشته باشد‌. البته در نظر بگیرید لباس خوابی که انتخاب می‌کنید تزیینات کمتری داشته باشد تا شما کمتر اذیت شوید و آسوده تر بخوابید. 

اهمیت خرید بهترین لباس خواب

بیشتر خانم ها آنقدر که برای خرید لباس های بیرون پوش اهمیت میدن برای خرید لباس خواب اهمیت نمی دهند.

اهمیت خرید لباس خواب وقتی پر رنگ تر می شود که شما بدانید با پوشیدن یک لباس خواب شیک و مناسب می توانید یک خواب لذت بخشی را تجربه کنید. انسان در طول روز در محیط کار یا در محیط خانه فعالیت های زیادی انجام می دهد و به هنگام شب می خواهد که با خواب خستگی را از خود دور کند. لذت خواب شیرین را با بهترین لباس خواب که زیبا و مناسب باشد تجربه کنید.

خرید لباس خواب شیک زنانه سایز بزرگ

داشتن یک اندام زیبا و جذاب برای خانم ها، بیشتر از آقایان اهمیت دارد. به این علت هم همیشه تلاش می کنند که فرم بدن خود را حفط کنند و هیچ اضافه وزنی نداشته باشند. کسانی که لباس خواب سایز بزرگ می پوشند نباید زیاد نگران خرید لباس خواب باشند چون ما در ترک برند انواع لباس خواب  شیک سایز بزرگ در طرح ها و رنگ ها متنوع برای خرید شما فراهم کردیم.

انواع لباس خواب زنانه

با توجه به این که لباس خواب هم مانند دیگر لباس ها، انواع مختلفی دارند در این بخش سعی داریم تا به صورت مختصر برخی از آن ها را بیان کنیم تا به هنگام خرید بتوانید به راحتی یکی از آن ها را انتخاب کنید:

  • لباس خواب زنانه عروس
  • لباس خواب زنانه توری 
  • لباس خواب زنانه نخی و راحتی
  • لباس خواب زنانه کاستوم
  • لباس خواب زنانه ساتن

ما در فروشگاه ترک برند بهترین و جذاب ترین لباس خواب ها را برای عروس ها در نظر گرفته ایم و می توانید مدل های متنوع را در نمونه ها مشاهده کنید. انواع لباس خواب های زنانه تحریک کننده مخصوص عروس از بهترین برند ها و با کیفیت ترین جنس ها از طرف این فروشگاه در اختیار شما می باشد.

لباس خواب کاستوم

لباس خواب کاستوم این روز ها طرفداران زیادی پیدا کرده است و از پر فروش ترین نوع لباس های خواب می باشند. لباس خواب کاستوم در اصل به نوعی نشان دهنده یک شخصیت خاص می باشد. البته لباس خواب های کاستوم فانتزی نیز موجود می باشند که می توان گفت از بهترین لباس های خواب برا ی خانم ها می باشند. البته لباس خواب کاستوم در انواع زنانه، مردانه، بچه گانه موجود می باشد.

لباس خواب نخی ترک

لباس خواب راحتی نخی ترک از پرفروش ترین لباس خواب ها زنانه موجود در بازار می باشد. شما در فروشگاه اینترنتی کالا118 بهترین لباس خواب های نخی و زنانه را می توانید مشاهده کنید، و با خرید این نوع لباس خواب ها، یک خواب عمیق و لذت بخش را به خود هدیه کنید.

رنگ بندی لباس خواب زنانه

با توجه به این که پوشیدن لباس های با رنگ جذاب و شیک تاثیر مثبتی می تواند در ذهن و روحیه افراد قرار دهد، به این علت هم در خریداری کردن لباس خواب زنانه توصیه می کنیم که شاد ترین و جذاب ترین رنگ ها را انتخاب کنید.

لباس خواب های موجود در فروشگاه ترک برند جذاب ترین و دلباز ترین رنگ ها و در عین حال محرک ترین نوع لباس خواب می باشد. پس در مورد رنگ بندی آن ها هم مشکلی نداشته باشید. هر طرحی را پسند کنید می توانید آن طرح را در انواع رنگ های مختلف مشاهده کنید.

اهمیت جذاب بودن لباس خواب زنانه

یکی از مهم ترین ارکان های یک زندگی سالم، داشتن رابطه زناشویی می باشد. برای این که زوجین قبل از خواب، احساس بهتری در اتاق خواب خود داشته باشند وجود یک لباس خواب زیبا و جذاب ضروری می باشد. پس خانم ها برای این که این حس زیبا را در وجود مرد خود ایجاد کنند، می توانند بهترین و جذاب ترین لباس خواب های زنانه را از فروشگاه ترک برند خریداری و به تن کنند.

خرید لباس خواب زنانه ترک قیمت مناسب

با توجه به این که دوخت لباس خواب ها بسیار سخت است به این علت هم قیمت هایی که در بازار های خرید و فروش برای آن در نظر گرفته شده بالا تر می باشد. ولی ما در فروشگاه ترک برند سعی کرده ایم تا مناسب ترین قیمت ها را برای این لباس ها در نظر بگیریم تا خانم های عزیز به راحتی بتوانند خرید های خود را انجام دهند و یک خرید لذت بخش را با ما تجربه کنند.